Úterní okénko Zbyňka Cypry - Jesenický LONG

Přátelé, sportovci! Máme necelý týden do startu HORSKÉ VÝZVY v Jeseníkách na Červenohorském sedle. Zbývá nám představit trasu LONG cca 64km/ 3000+ (Limit na dokončení 24hod)...tak pojďme na TO!

Pokud jste studovali předešlá dvě okénka, je všechno správně. Víme, že všechny tři distance mají společný začátek a “longová” trasa je shodná s “halfem” až na občerstvovačku v Koutech. Pokud jste okénka minulá dvě úterý nečetli, mrkněte na to. Dnes už budeme pokračovat z Koutů nad Desnou, kde po občerstvovací stanici pokračujeme po žluté (společná s modrou a zelenou značkou ) na rozcestí Kouty (centrum,bus) a zahneme z hlavní silnice vpravo. Čeká nás dlouhé stoupání Údolím Hučivé Desné stále po “žluté”. Asfalt se promění v šotolinu a ta po chvíli v lesní pěšinu. Ocitáme se v lesních serpentýnách, zakončených výstupem z lesa na Sedlo pod Vřesovkou. Zde zahneme doleva a “žlutou” vyměníme za “červenou” značku. Nejsme tady dnes naposledy, budeme se zde vracet po malém kolečku a pokračovat do cíle. Ale to předbíhám.
Teď musíme po krásné pěšině plné kamenů překonat pár povalových chodníků a vystoupat na Keprník (ten taky uvidíme ještě jednou). Pokračujeme po červené značce, kterou neopouštíme a následujeme ji doleva. Klesáme technickým kamenitým úsekem do Ramzové a užijeme si občerstvení. Kousek pod občerstvovačkou již plni energie odbočíme doprava na “zelenou” a stoupáme Vražedným potokem na rozcestí Pod Obřími skalami. Vystoupáme na Obří skály a pokračujeme v “mordoru” (prudkém stoupání) až na Šerák (chata). Od rozcestníku Šerák- rozcestí následuje obousměrný úsek trati na Sedlo pod Vřesovkou a červenou značku neopustíme až do cíle na Červenohorské sedlo a užijeme si rychlý, až nejrychlejší seběh !!!

Snad se vám průlet nejdelší trasou líbil a v pátek před půlnocí se na vás budu těšit ;) Uvidíme se na startu?

Váš Zbyněk Cypra

#salewa #rockpoint #horskavyzva #jeseniky #uterniokenka #radyambasadora #zbynekcypra #dejvyzvu