1. závod Vysočina startuje za:

00
DNY
:
 
00
HODINY
:
 
00
MINUTY

Horská výzva závody 2020

VYSOČINA - Nové Město na Moravě

24.4. - 25.4.2020

Propozice Mapa Startovka

BESKYDY - Trojanovice

22.5. - 23.5.2020

Propozice Mapa Startovka

KRUŠNÉ HORY - Boží Dar

26.6. - 27.6.2020

Propozice Mapa Startovka

ŠUMAVA - Železná Ruda

17.7. - 18.7.2020

Propozice Mapa Startovka

JESENÍKY - Červenohorské sedlo

7.8. - 8.8.2020

Propozice Mapa Startovka

KRKONOŠE - Pec pod Sněžkou

11.9. - 12.9.2020

Propozice Mapa Startovka

PÁLAVA - Mikulov

10.10. 2020

Propozice Mapa Startovka

AKTUALITY

Registrace do 6.bonus závodu na Pálavě spuštěna!

2017.09.01 - Přihlásit se můžete jak do závodu SHORT(13km) ve dvojicích i jednotlivcích, tak do závodu LONG(26km) prozatím pouze ve dvojicích(registraci pro tento závod také pro jednotlivce spustíme v LONGU pak v průběhu nadcházejícího pondělí ;)

Přečíst více

Seriál slavnostně uzavře bonusový závod na Pálavě

2017.08.30 - Velkolepý závěr bude mít letošní Rock Point – Horská výzva. Seriál horských běhů a trekingu sice oficiálně skončí závodem v Krkonoších (22. – 23.9.), ale skutečné vyvrcholení přijde 14. října na Pálavě. Pořadatelé oblíbeného seriálu totiž přichystali finálový „bonus race“ se startem v Mikulově, kde současně proběhne vyhlášení nejlepších závodníků letošního roku. Bonusový závod, ale na celkový žebříček nebude mít vliv.

Přečíst více

Úterní okénko Pavla Brýdla - Vychytávky ve sportovní výbavě

2017.08.29 - Je ještě pár týdnů do závodu, tak bych se s Vámi rád podělil o pár drobností, které mi ulehčují závody.

Přečíst více

Úterní okénko Pavla Brýdla - Trénink měsíc před závodem

2017.08.22 - Finálový závod Horské výzvy v Peci pod Sněžkou se pomalu (spíš rychle) blíží a tak je potřeba trochu upravit i trénink. Za poslední měsíc se toho už nedá moc dotrénovat, ale správným načasováním formy se toho dá spoustu získat. Každý běžec má svůj zaběhnutý a osvědčený model přípravy, který by se na poslední chvíli neměl moc měnit. Já osobně nyní před Horskou výzvou zařadím ještě tři týdny intenzivnějšího tréninku, kde se zaměřím na rychlejší výběhy kopců a odrazy cca následovně:

Přečíst více